Zalaszegvár |
||||||
Közérdekű adatok:
|
A szervezeti struktúra ábrája: | Polgármester: Bujtor Tamás Elérhetőség: 87/453-167, 87/334-103, 06/20/8280838 E-mail: tavaszxx@invitel.hu A
polgármester részletes feladat- és hatásköreit a jogszabályok és a
Képviselő-testület döntései határozzák meg. Főbb feladatai: a) a település fejlődésének elősegítése; b) a helyi közszolgáltatásokról való gondoskodás; c) az önkormányzat vagyonának megőrzése és gyarapítása; d) az önkormányzat gazdálkodása feltételeinek
megteremtése; e) a demokratikus helyi hatalomgyakorlás, a közakarat
érvényesülésének a biztosítása; f) a nyilvánosság megteremtése, a helyi fórumok
szervezése; g) a lakosság
önszerveződő közösségeinek a
támogatása, a szükséges együttműködés kialakítása; h) kapcsolattartás a pártok helyi vezetőivel; i)
az önkormányzati
intézmények működésének az ellenőrzése, segítése; j)
az alpolgármester
munkájának irányítása; k) a Körjegyzőség irányítása; l)
a jogszabályok
szerinti munkáltatói jogkörök gyakorlása, m) a
Képviselő-testület működési feltételeinek megteremtése, munkájának megszervezése; n) a Képviselő-testület tagjai és bizottságai munkájának
segítése; o) a
Képviselő-testület döntéseinek előkészítése, a döntések végrehajtásának
megszervezése és ellenőrzése; p) a Képviselő-testület munkatervének, előkészítése,
benyújtása, végrehajtása; q) a
képviselő-testület gazdasági programjának meghatározása és végrehajtása. Alpolgármester: Bakos Lászlóné Elérhetőség: 87/453-167, 87/334-103 E-mail: tavaszxx@invitel.hu Az
alpolgármester a polgármester irányításával látja el feladatát, hivatali
munkarendjét a polgármester határozza meg. A
polgármester távollétében, illetve akadályoztatása esetén az alpolgármestert a
polgármester jogosultságai illetik meg ÜGYRENDI
BIZOTTSÁG Elnöke: Horváth Ferenc Tagjai: Dégi Györgyné
Kiss József Feladatai: Ellátja: a) az ügyrendi jellegű, a képviselő-testület működésével
összefüggő teendőket, b) a titkos szavazás lebonyolítását, c) szavazatszámlálás feladatait, d) vagyonnyilatkozatok vizsgálatát, e) összeférhetetlenségi eljárás lefolytatását, f) a képviselő-testület ülésének összehívását és
vezetését a polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség betöltetlensége, illetve
tartós akadályoztatása esetén, g) javaslatot tesz a képviselő-testület munkatervének
összeállításához. Előkészíti: a) feladatkörében a képviselő-testület döntéseit,
szervezi és ellenőrzi a döntések végrehajtását, b) a képviselő-testület személyi jellegű választási és
kinevezési, alapvető munkáltatói jogkörbe tartozó döntéseit, Véleményezi: a) a Szervezeti és Működési Szabályzatát b) a képviselő-testület rendeletinek tervezetét, az
ügykörébe tartozó előterjesztéseket. Ellenőrzi: a) a hivatalnak a képviselő-testület döntéseinek az
előkészítésére, illetőleg
végrehajtására irányuló munkáját. b) a képviselő-testület rendeleteinek, határozatainak
végrehajtását, c) a Körjegyzőség ügyfélfogadását. KÖZÖS FENNTARTÁSÚ INTÉZMÉNYEK KÖZÖS FENNTARTÁSÚ ÁLTALÁNOS ISKOLA CSABRENDEK Igazgató:
Gősi zoltán Székhelye: 8474
Csabrendek, Kossuth u. 14. Telefon: 06/87/453-054,
Telefax: Levelezési cím: 8474 Csabrendek, Kossuth u. 14. E-mail: iskola@altisk-csrendek.sulinet.hu Jogszabályban meghatározott közfeladata: általános iskolai
nevelés és oktatás a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX.
törvény alapján Alaptevékenysége: 1-8 osztályos általános
iskolai nappali rendszerű nevelés, oktatás KÖZÖS FENNTARTÁSÚ NAPKÖZI OTTHONOS ÓVODA ÉS BÖLCSŐDE
CSABRENDEK Óvodavezető:
Menyhártné Tanai Edit Székhelye: 8474
Csabrendek, Templom tér 13. Telefon: 06/87/453-117 Telefax: - Levelezési cím: 8474 Csabrendek, Templom tér 13. E-mail: csabrendekovi@citromail.hu Jogszabályban
meghatározott közfeladata:
Óvodai nevelés, iskolai életmódra felkészítés, napközi otthoni ellátás a
közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény 24. § alapján. Az 1997. évi XXXI. törvény 42.§ (1) bekezdésében
meghatározott bölcsődés korú gyermekek napközbeni ellátása 2,5 éves kortól. A bölcsőde az alapellátáson túl szolgáltatásként speciális
tanácsadással, időszakos gyermekfelügyelettel, gyermekhotel működtetésével,
vagy más gyermeknevelést segítő szolgáltatásokkal segítheti a családokat. Alaptevékenysége: Hároméves korától a
tankötelezettség kezdetéig gyermekek nevelésével, napközbeni ellátásával
összefüggő feladatok KÖZÖS FENNTARTÁSÚ CSALÁDSEGÍTŐ ÉS
GYERMEKJÓLÉTI SZOLGÁLAT CSABRENDEK Intézményvezető: Balázs Beáta Székhelye: 8474
Csabrendek, Árpád u. 4. Telefon: 06/87/553-026 Telefax: 06/87/453-167 Levelezési cím: 8474 Csabrendek, Árpád u. 4. E-mail: csaladsegito@tavaszxx.t-online.hu Jogszabályban meghatározott
közfeladata:
Alapfeladata: a szociális igazgatásról és
szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény , valamint a gyermekek védelméről és a gyámügyi
igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény alapján meghatározott alapfeladatok
ellátása: idősek, fogyatékosok, nappali szociális ellátása bentlakás nélkül;
házi segítségnyújtás; családsegítés; szociális étkeztetés; gyermekjóléti
szolgáltatás AZ ÖNKORMÁNYZAT HIVATALA CSABRENDEK, HOSZTÓT, SZENTIMREFALVA, VESZPRÉMGALSA, ZALASZEGVÁR TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK
KÖRJEGYZŐSÉGE Jogszabályban
meghatározott közfeladata: A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV.
törvény 38.§ (1) bekezdése alapján a Körjegyzőség ellátja az önkormányzat
működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével és
végrehajtásával kapcsolatos, valamint a nemzeti és etnikai kisebbségek jogairól
szóló törvényben meghatározott feladatokat. Az 1990. évi LXV. törvényben
meghatározottak szerint Csabrendek, Hosztót, Szentimrefalva, Veszprémgalsa,
Zalaszegvár Települési Önkormányzatok igazgatási feladatainak ellátása. Körjegyző: Pöltl József Lászlóné Elérhetőség: 87/553-070 E-mail: tavaszxx@invitel.hu A
körjegyző ellátja azokat az államigazgatási feladatokat és hatásköröket,
amelyeket törvény, kormányrendelet a jegyzőnek ad, továbbá ellátja mindegyik
képviselő-testület, polgármester működésével kapcsolatos teendőket.” A
körjegyző részletes feladat- és hatásköreit a
jogszabályok és a Képviselő-testület döntései határozzák meg. FŐBB FELADATAI Önkormányzathoz kapcsolódó feladatok:
a) vezeti a Hivatalt, elkészíti annak Szervezeti és Működési
Szabályzatát, munkaköri leírásait, gondoskodik
annak folyamatos karbantartásáról; b) munkáltatói jogok gyakorlása a hivatal dolgozói
tekintetében; c) polgármesterek, alpolgármesterek, képviselők, intézmények
vezetőinek alkalmazási okmányai és személyi anyagának vezetésével és
nyilvántartásával kapcsolatos feladatok; d) elkészíti a köztisztviselők munkaköri leírását és minősítését,
saját hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás, az utalványozás
és az ellenjegyzés rendjét; e) tájékoztatást ad a lejárt határidejű önkormányzati határozatok
végrehajtásáról; f) rendszeresen tájékoztatást ad a polgármesternek, a testületnek
és a bizottságoknak az önkormányzat munkáját érintő jogszabályokról és azok változásairól; g) előkészíti a
Képviselő-testület és a
bizottságok elé kerülő előterjesztéseket; h) a Képviselő-testület ülésein gondoskodik a
jegyzőkönyv vezetéséről és a szavazatok
összeszámlálásáról; i)
tájékoztatja a
Képviselő-testületet a Hivatal
munkájáról, az ügyintézésről; j)
gondoskodik az
önkormányzati rendeletek megismertetéséről
és végrehajtásáról; k) szervezi a jogi felvilágosító munkát; l)
gondoskodik a
Hivatal dolgozóinak rendszeres továbbképzéséről; m) ellenjegyzi az önkormányzat pénzügyi kötelezettség vállalásait,
a Körjegyzőség esetében utalványoz, kötelezettséget vállal. Államigazgatási feladatok: a jogszabályok által hatáskörébe utalt és az
ügyintézők által előkészített államigazgatási ügyekben döntés Ügyintézők Igazgatási és szervezési feladatok HORVÁTHNÉ SZALAI MÁRTA főtanácsos szociális és gyámügyi ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/23-as
mellék Feladatai: tartós távollét esetén
ellátja a körjegyző hatáskörébe tartozó feladatokat ellátja
a jogszabályokban meghatározott gyámügyi feladatokat, a gyermek- és
ifjúságvédelmi, szociális és egészségügyi feladatokat ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken TÉGINÉ SIMONYAI ERZSÉBET vezető-tanácsos szociális és gyámügyi ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/24-es
mellék Feladatai: ellátja
a jogszabályokban meghatározott gyámügyi feladatokat, a gyermek- és
ifjúságvédelmi, szociális és egészségügyi feladatokat ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken UJHELYINÉ SZABÓ MÁRTA főtanácsos szociális ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/23 Feladatai: ellátja
a jogszabályokban meghatározott gyámügyi feladatokat, a gyermek- és
ifjúságvédelmi, szociális és egészségügyi feladatokat HELTER ANDREA főtanácsos szociális ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/23-as
mellék Feladatai: ellátja
a jogszabályokban meghatározott szociális és egészségügyi feladatokat ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken CZIRÓKNÉ BLIZIL BERNADETT vezető-tanácsos igazgatási és szervezési ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/16-os
mellék Feladatai: hagyatéki ügyek intézése, szabálysértési ügyek
ellátása, birtokháborítással
kapcsolatos ügyintézés, önkormányzati
bérlakások, nem lakás céljára szolgáló helyiségek és egyéb vagyontárgyak
hasznosításával kapcsolatos feladatok ellátása Csabrendek
Települési Önkormányzat és a társulásban működő feladatokkal kapcsolatos
együttes testületi ülések előkészítése,
jegyzőkönyveinek elkészíttetése, közérdekű
adatok közzétételével kapcsolatos feladatok, ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken MOLNÁR TIBORNÉ főmunkatárs igazgatási és szervezési ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/14-es
mellék Feladatai: anyakönyvi, állampolgársági
ügyek intézése, kereskedelmi
igazgatás, honvédelmi
igazgatás feladatainak ellátása közérdekű
adatok közzétételével kapcsolatos feladatok Hosztót,
Szentimrefalva, Veszprémgalsa, Zalaszegvár Települési Önkormányzatok
Képviselő-testületeinek, bizottságainak munkájához kapcsolódó általános
szervezési feladatok ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken BARÁTH ISTVÁNNÉ főelőadó igazgatási és szervezési ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/14-es
mellék Feladatai: anyakönyvi,
állampolgársági ügyek intézése, hatósági
bizonyítványok kiadása, népességnyilvántartási
(lakcím ki-, bejelentése, családi állapot igazolása, adatszolgáltatás)
feladatok Csabrendek
Települési Önkormányzat Képviselő-testületének, bizottságainak munkájához
kapcsolódó jegyzőkönyvezetési, nyilvántartási feladatok ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken KUSTOS GÁBORNÉ főelőadó igazgatási és szervezési ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/22-es
mellék Feladatai: közcélú, közhasznú
foglalkoztatottak alkalmazási iratainak elkészítése, polgári védelmi igazgatási
feladatok ellátása, adóbehajtási feladatok
ellátása, ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken VINCZÉNÉ SOÓS KATALIN főelőadó igazgatási és szervezési ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/11-es
mellék Feladatai:
ellátja a polgármesterek,
alpolgármesterek ügyintézésének, ügyvitelének feladatait, mezőgazdasági és
állategészségügyi feladatok, polgárőrséggel, tűzoltósággal
kapcsolatos önkormányzati ügyek hirdetmények közzététele egészségügyi szűrővizsgálatok
előkészítése, lebonyolítása ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken VARGA ISTVÁN vezető-főtanácsos építésügyi igazgatási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/17-es
mellék Feladatai: építésügyi igazgatási
feladatok ellátása, beruházások előkészítése,
szervezése, bonyolítása gyakornok építésügyi igazgatási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/17-es
mellék Feladatai: építésügyi igazgatási
feladatok ellátása, beruházások előkészítése,
szervezése, bonyolítása Pénzügyi feladatok KOVÁCS LÁSZLÓ tanácsos pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/18-as
mellék Feladatai: gazdálkodási
és pénzügyi feladatok döntés előkészítése és a végrehajtás szervezése, költségvetési
tervezési, számviteli, pénzellátási, pénzügyi információs feladatok NÉMETHNÉ IZMENDI ANIKÓ vezető-tanácsos pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/14-es
mellék Feladatai: önkormányzatokat
érintő pályázatok elkészítése, benyújtása, támogatási szerződések megkötésének
előkészítése, létszám
és bérgazdálkodási feladatok, pótelőirányzatok
igénylése, egészségügyi
szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés, közhasznú
foglalkoztatással kapcsolatos feladatok (létszámigénylés, elszámolás), önkormányzatok
adóügyei PATKA ERZSÉBET főmunkatárs pénzügyi és
gazdálkodási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/24-es
mellék Feladatai: létszám és bérgazdálkodási
feladatok, pótelőirányzatok igénylése, egészségügyi szolgáltatással
kapcsolatos ügyintézés, közhasznú foglalkoztatással
kapcsolatos feladatok (létszámigénylés, elszámolás), önkormányzatok adóügyei REICZNÉ KALMÁR VIOLA főmunkatárs pénzügyi és
gazdálkodási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/18-as
mellék Feladatai: gazdálkodási
és pénzügyi feladatok döntés előkészítése és a végrehajtás szervezése, költségvetési
tervezési, számviteli, pénzellátási, pénzügyi információs feladatok ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken FARKAS ZSOLTNÉ főelőadó pénzügyi és
gazdálkodási ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/18-as
mellék Feladatai: gazdálkodási
és pénzügyi feladatok döntés előkészítése és a végrehajtás szervezése, költségvetési
tervezési, számviteli, pénzellátási, pénzügyi információs feladatok ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken HOFFMANNÉ RUZSA MÓNIKA főelőadó adóügyi ügyintéző Elérhetőség: 87/453-167/22-es
mellék Feladatai: iparűzési, magánszemélyek kommunális adójával,
gépjárműadóval, idegenforgalmi adóval,
talajterhelési díjjal kapcsolatos feladatok, adók
módjára kimutatott köztartozások behajtásával kapcsolatos feladatok, adó-
és értékbizonyítványok, vagyoni igazolások, adóigazolások kiállítása, külföldiek
ingatlanvásárlásához polgármesteri nyilatkozat kiállítása ügyfélfogadási
feladatok ellátása a Körjegyzőséget fenntartó településeken KOZMA ILONA főelőadó pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző, pénztáros Elérhetőség: 87/453-167/20-as
mellék Feladatai: Csabrendek
Települési Önkormányzat, Körjegyzőség, Közös Fenntartású Családsegítő és
Gyermekjóléti Szolgálat házipénztáraiba teljesített befizetések átvétele,
utalványozott kifizetések teljesítése HOFFMAN ANDREA főelőadó pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző, pénztáros Elérhetőség: 87/453-167/20-as
mellék Feladatai: Hosztót,
Szentimrefalva, Veszprémgalsa, Zalaszegvár Települési Önkormányzatok
házipénztáraiba teljesített befizetések átvétele, utalványozott kifizetések
teljesítése, Csabrendeki
Beruházó Víziközmű Társulat működésével kapcsolatos feladatok Ügykezelők SZABÓ BÉLÁNÉ ügykezelő Elérhetőség: 87/453-167/16-os
mellék Feladatai: Hosztót,
Szentimrefalva, Veszprémgalsa, Zalaszegvár Települési Önkormányzatok
Képviselő-testületeinek, bizottságainak munkájához kapcsolódó
jegyzőkönyvezetési, nyilvántartási feladatok, ügykezelői
feladatok ellátása PUSZTAI LAJOSNÉ ügykezelő Elérhetőség: 87/453-167 Feladatai: központi iktatási,
ügyirat-kezelési, ügykezelési feladatok ellátása Fizikai alkalmazottak TANAI LÁSZLÓNÉ hivatalsegéd Elérhetőség: 87/453-167 Feladatai: Községháza épületének
takarítási munkái kézbesítési feladatok SOÓS JÓZSEFNÉ hivatalsegéd Elérhetőség: 87/453-167 Feladatai: Községháza épületének
takarítási munkái kézbesítési feladatok |
Csatolt file: | ![]() |
Utolsó módosítás: | 2009-12-08 11:21:14 |
Hasznos / Érdekes:Aktuális:
VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. Közép-dunántúli Területi Iroda www.nfu.hu |